Thursday 13 October 2011

ECE CONFERENCE & WORKSHOP 2011


07/10/2011 (First Day)


Hari yang amat menyusahkan bagi aku...perghh...da la bangun awal pagi pukul 5 lebih n kene kuar pkul 6pagi jumpe mbr kt bawah kt kondo ridzuan...lpstu biler naek ktm dgn sepadat2 nye manusia..lebih teruk drpd sardin...ikan sardin dlm tin pn maseh ade ruang lg...ish ish ish.... Hari pertama yg agak menyiksa kan jugak la... Da la tk pergi talk yg pertama sebab gara2 got lost...kemudian tebalkn muke utk mkn lunch lps sesat tu....hrmmm...da la seharian pkai kasut tumit tinggi da namer pn conference kene la pakaian formal...da lps seharian mmg sedap la kaki tu kene uli ngan kasut tumit tu...perghhh.....saket tk trkate arhh...tp papepn one whole day kat UNIRAZAK CAPSQUARE mmg bermakna n menarik...time biler nk alek senja tu mmg tak sangka...ade bodoh nyer driver lori gi speed biler nk selekoh...sape ajar dier...biler amek lesen pn drg tk ajar speed biler selekoh pe...abeh tk psl2 nk mrh n maki2 aku tk psl2...padehal tu salah dier..nyaris2 aku nk excident...syukur alhamdulillah aku maseh hidup lg....klau tk tkde aku nk tulis blog nie..huhuuu...





(hasil karyaku utk buat kuku buku cerita kanak-kanak)

nie jer gmbr yg ade utk day 1...hehe...sorii...

08/10/2011 (Second Day)

Second day...amat memenatkan biler kene bgn awl sekali lg utk pergi ke conference tu....bdn saket2...huhuu...kali nie kuar pkul 7pg...tp keadaan dlm train ktm tetap samer mcm semalam...penuh sepenuh2 nyer...da la penuh..lg drg tolak2 nk msok...tk nmpk ke da padat...abes la kaki aku kene pijak2...da la sakit tambah lg drg yg dlm train pijak2...aduhhh!!!!!!!!!!!!SAKET KAKI AKU TAW TK!!!MEH SINI AKU PIJAT KAKI KAU PULAK....huhuuu...geram nyerrrr...



(kelas muzik)



(kelas menari)

setiap group diberi bahan dan buat sesuatu mengikut kreativiti masing2 so,
group nie buat ulik mayang lak..huhuu...


Last but not least.....i get a certificate of participation....CREDITS TO UNIRAZAK ECE CLUB... (^__^)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.