Monday 27 June 2011

MANPLUS+

-UNTUK KAUM LELAKI YANG MEMENTINGKAN KESIHATAN, KEHARMONIAN DAN KEGEMBIRAAN KELUARGA-


Man Plus merupakan ramuan yang khas kepada kaum lelaki yang mementingkan kesejahteraan dan keharmonian keluarga.

Man Plus mengandungi dua jenis ramuan tumbuhan yang berharga. Pertama ialah Butea superba dari utara Thailand dan yang kedua ialah Cordyceps sinesis dari China. Butea superba merupakan sejenis tumbuhan asli Thailand yang digunakan turun-temurun oleh penduduk asli untuk memulihkan tenaga dan menguatkan badan.

Dalam sejarah China, Cordyceps sinensis digunakan sebagai satu ubat asli untuk memulihkan tenaga, melanjutkan usia dan meningkatkan kualiti kehidupan.

Ramuan dan fungsi

Pueraria Lobata (Butea Superba)
Sejenis tumbuhan asli Thailand yang digunakan turun-temurun oleh penduduk asli untuk memulihkan tenaga dan menguatkan badan.

Cordyceps Sinensis
Dalam sejarah China, ia dianggap sebagai suatu ubat asli untuk memulihkan tenaga,melanjutkan usia dan meningkatkan kualiti kehidupan.


Fungsi & Kebaikan
- mengekalkan tenaga
- mengurangkan keletihan
- menguatkan fungsi hati dan buah pinggang
- menambahkan kekuatan badan untuk menentang tekanan
- menguatkan ketegangan zakar
- meningkatkan kepuasan seksual

 RM208/botol

Maklum balas pengguna 

Lu Nget Fong, 48 Tahun, USA ( Penyakit Kronik )
Saya mengalami masalah buah pinggang, tekanan darah tinggi dan kolesterol. Saya juga selalu berasa letih.  Selepas mencuba i-Food dan Man Plus, saya berasa tahap kesihatan saya telah bertambah baik. Kini, saya sentiasa bertenaga dan bersemangat kuat untuk bekerja.

Phang Jien San, 50 Tahun, Johor Bahru ( Penyakit Kronik dan Rambut Gugur )
Saya menghadapi masalah hati, buah pinggang, tekanan darah tinggi, kolesterol dan lain-lain lagi. Saya berasa cepat letih dan rambut semakin berkurangan. Selepas mengambil i-Food dan Man Plus, kesihatan saya semakin baik dan berasa lebih bertenaga sekarang. Rambut saya pula semakin hari semakin banyak.

Muhammed Haniff Bin Hashim, 32 Tahun, Johor ( Meningkatkan Tahap Kesihatan )
Saya amat gembira dengan kehadiran i-Food dan Man Plus kerana 2 produk ini sudah memadai untuk memenuhi keperluan kesihatan saya. Saya berasa lebih bertenaga berbanding dengan dulu, saya tidak akan berasa berat kaki walaupun saya kena mendaki setinggi 4 tingkat untuk sampai ke rumah pangsasuri saya.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.